onsdag 1 februari 2012

Nu är de min....


Här är mitt (nya) brödfordon, ja ni har sett den förr men då var den fortfarande säljarens. Nu efter några budvändor är den min.... Ska lämna in den till min kontakt i moppebranchen(för övrigt samma som lagade degblandaren, se tidigare inlägg) så han förhoppningsvis får liv i den.Troligen är väl inte batterierna i bästa kondition så det blir förmodlingen en till investering........men sen är det bara att dra iväg, med flaket till brädden fyllt med de ljuvligaste bakverk, till Planeten och andra glada mottagare, de ni....!

2 kommentarer:

  1. Ja den ser ju spännande ut. Gammal postmoppe kanske?

    SvaraRadera
  2. Kanske, fast tror inte de, finns inget potmärke vad jag sett. Sålt av ett kursat företag dessutom. Posten är väl inte där än, vad jag förstår..... Du blev väl sugen o köra så klart?

    SvaraRadera