måndag 19 december 2011

NU är nu och sen är sen men nu är sen ändå...


Kan ju lägga till en bild på mig, så ser jag ut nu för tiden förutom den lilla snea skägg pricken under tänderna, som nu är bortrakad, till vissas glädje.... 
Annars flyter allt å i sin gilla gång. Denna vecka är det recept funderingar, vilket bröd ska bakas?? Gamla Korintengodingar( Korinten är ett bageri jag (och Wally) hade 90 till 95 för de av er som inte vet),och  nyheter främst  surdegsbröd men även annat....En kompis vill ha bröd med kryddor i, tycker det är en bristvara vad tycker ni? är glad om ni vill ledsaga mig till det bästa utbudet- ever,(nu tycker nog mina barn jag är pinsam)men jag vill ju vara lite modern i vartfall....men tyck till NU sen är det försent,men det är det ju inte, ni får alltid tycka såklart , det är ju en del av resan, men just nu är ju nu och det är ju viktigt att utbudet blir rätt nu, så en en gång tyck till..............!   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar